Projekta vadītājs ERAF finansētā projektā Nr.2.2.1.1/20/I/003

  • Pilns amata nosaukums:
    Projekta vadītājs ERAF finansētā projektā Nr.2.2.1.1/20/I/003
  • Iestāde:
    Zemkopības ministrija
  • Darba vieta:
    Zemkopības ministrija
  • Slodze:
  • Pieteikties līdz:
    22.10.2021

Amata apraksts

Zemkopības ministrija (reģistrācijas Nr.90000064161)

atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz projekta vadītāja vietu ERAF finansētā projekta Nr.2.2.1.1/20/I/003 “Zemkopības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstība 2. kārta” uz noteiktu laiku  (1 vakance)

 

Galvenie amata pienākumi:

 

- Veikt projekta vadību pilnā dzīves ciklā – no uzsākšanas līdz noslēgumam un atskaitīšanās procesam;

- Izveidot un uzturēt visu projekta dokumentācijas bibliotēku, veikt konfigurācijas pārvaldību, kvalitātes, risku un izmaiņu vadību;

- Koordinēt 9 zemkopības nozares iestāžu sadarbību biznesa procesu uzlabošanai projekta ietvaros;

- Sadarboties ar dažādiem IT nozares pakalpojumu sniedzējiem 10 iepirkumu ietvaros, kontrolēt visu noslēgto līgumu izpildi;

- Organizēt tikšanās un piedalīties gan projekta vadības sanāksmēs, gan darba grupās katrā no nozares iestādēm;

- Vadīt dažādu IKT bloku un moduļu ieviešanu;

- Veikt līgumu u.c. dokumentu sastādīšanu, pārbaudi, juridisko risku analīzi, mazināšanu;

- Nodrošināt korektu finanšu uzskaites ievērošanu saskaņā ar ERAF nosacījumiem;

- Gatavot atskaites un demonstrēt projektā sasniegto Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai un citām uzraugošajām institūcijām;

- Citi ar projekta vadību saistīti pienākumi.

 

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība IT jomā;

- vismaz 5 gadu ilga pieredze IKT projektu vadībā;

- pieredze vismaz 2 liela apmēra (ar projekta budžetu vismaz 1 000 000 euro) Eiropas finansētu IKT projektu īstenošanā un vadīšanā;

- zināšanas par ES fondiem un to finansēšanas administrēšanu;

- zināšanas finanšu vadības un analīzes jautājumos;

- pieredze darbā iepirkumu komisijās;

- sadarbības, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analīzes prasmes;

- angļu valodas prasme darba pienākumiem atbilstošā apjomā;

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, zināšanas par lietvedību un lietu nomenklatūru, kā arī pieredze ES fondu līdzekļu plānošanā.

 

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu;

- darbavietu Rīgas centrā;

- bruto atalgojumu 1917 eiro  un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;

- veselības apdrošināšanas polisi.

Kā pieteikties

Konkursa pretendenta pieteikumu un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā jāiesniedz uz e-pasta adresi: inga.probaka@zm.gov.lv 
Tālrunis uzziņām 67027319, 26447697. 

 

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Zemkopības ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija.