2013.gada 4.novembrī darbu sācis Zemkopības ministrijas Klientu apkalpošanas centrs (KAC). Tajā visu nepieciešamo informāciju par dažādu institūciju pasākumiem sniegs Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciālisti. KAC apmeklētāji varēs saņemt informāciju par Zemkopības ministrijas un tās sešu padotības iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem; daudziem no tiem varēs iesniegt dokumentus gan papīra formātā, gan elektroniski.
Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgā, Republikas laukā 2, 2.stāvā. Klienti to var apmeklēt pirmdienās no plkst.8.30 līdz plkst.18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.30 līdz plkst.17.00, bet piektdienās no plkst.8.30 līdz plkst.16.00.
KAC būs pieejami arī bezmaksas nozares publiskie datori, kurus apmeklētāji varēs izmantot gan aktuālās informācijas meklēšanai, gan dokumentu iesniegšanai elektroniski tiem pakalpojumiem, kurus var iesniegt Elektroniskajā pieteikšanās sistēmā (EPS). Bez līdz šim pieejamajiem LAD pakalpojumiem EPS, šobrīd var iesniegt dokumentus arī 8 Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumiem.