Pieteikšanās: līdz 20.02.2025.
Valsts kanceleja sadarbībā ar Zemkopības ministriju izsludina konkursu uz akciju sabiedrības “Latvijas valsts meži” (turpmāk – LVM) trīs padomes locekļu amatiem, tostarp vismaz diviem padomes locekļiem jāatbilst neatkarīga padomes locekļa prasībām. Latvijas valsts meži padomes funkciju īstenošanai, tās sastāvam jābūt sabalansētam, kur padomes locekļiem kopumā ir nepieciešamas visas padomes funkciju īstenošanas kompetences, noteiktas iemaņas un pieredze.
LVM padomes locekļa/-les amata kandidātiem/-ēm ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;
- atbilstību likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
- atbilstība likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām;
- darba pieredze (iegūta pēdējo 10 gadu laikā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu padomes locekļa/-les uzdevumus konkrētajā amatā un atbilst šādām prasībām:
- vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības (no tiem vismaz divu gadu nepārtraukta pieredze vienā uzņēmumā) valdes vai padomes locekļa amatā, vēlams, biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā vai uzņēmumā, kas izlaidis obligācijas.
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši, kompetences jomai (ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē, vadības zinātnē, biznesa vadībā);
- valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.
LVM padomes locekļa amata kandidātiem/-ēm ir izvirzītas šādas profesionālās pieredzes un zināšanu prasības:
- obligāta darba pieredze vadošā amatā pēdējo 10 gadu laikā vismaz trīs gadi korporatīvās pārvaldības jautājumos, uzņēmuma un komandas vadībā un uzņēmuma stratēģijas izstrādē un īstenošanā;
- zināšanas un izpratne korporatīvās pārvaldības jautājumos, uzņēmuma un komandas vadībā, un uzņēmuma stratēģijas izstrādē un īstenošanā;
- pieredze, zināšanas un izpratne par iesaistīto pušu vadību;
- pieredze, zināšanas un izpratne par budžeta izstrādes, plānošanas un uzraudzības procesa organizēšanu;
- pieredze, zināšanas un izpratne par informācijas tehnoloģiju projektu īstenošanu.
LVM padomes locekļa amata pienākumu pildīšanai nepieciešamas šādas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums; lēmumu pieņemšana un atbildība; orientācija uz attīstību; plānošana un organizēšana; orientācija uz rezultātu sasniegšanu. Kā būtiskas kompetences izvirzītas - stratēģiskais redzējums un lēmumu pieņemšana un atbildība. Vadības kompetences tiks vērtētas konkursa pēdējā kārtā.
Ierobežojumi kandidātiem/-ēm ir noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtajā daļā un papildu atbilstība likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 20. februārim (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: nominacija@mk.gov.lv.
Kandidātus/-es lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- Pieteikuma vēstuli, iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību LVM padomes locekļa/-les amatam, norādot vēlamo kompetences jomu (amata profilu). (Ja vēlas kandidēt vairākās jomās, tad amata profilus vēlams norādīt prioritārā secībā.).
- Padomes locekļa/-es amata kandidāta/-es apliecinājumu, (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu) un apliecinot:
- atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām un neatkarīga padomes locekļa amatam papildus atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta sestās daļas prasībām;
- ka kandidāts/-e ievērojot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts padomes locekļa/-es amatā;
- atbilstību likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām.
- Dzīves gājuma un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauti arī galvenie sasniegumi, pašvērtējums par valodu zināšanām un kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs), (lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu).
- Augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
- Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopiju (iesniedz tikai gadījumā, ja izglītība nav iegūta valsts valodā un tā nav dzimtā valoda).
- Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.
Mēneša atlīdzība padomes loceklim (bruto) EUR 3700 līdz EUR 4300
(Saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumos Nr. 63 “Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru” noteikto.)
Informējam, ka kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, nominācijas komisija lūgs iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā, līdz 15 minūtēm) par LVM galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā Jūsu dati tiks nodoti AS “Latvijas valsts meži” sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam SIA “EIRO PERSONĀLS”;
- personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: tālr. 67082903, Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1050.