Mēnešalga:
2856 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Republikas laukums 2, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Zemkopības ministrija (reģistrācijas Nr.90000064161)
izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance)


Administratīvā departamenta direktors (profesijas klasifikatora kods 1213 03)
Aicinām pieteikties motivētus un ieinteresētus kandidātus. Esam vadošā valsts pārvaldes iestāde lauksaimniecības, meža un zivsaimniecības nozarē, sabiedriski atpazīstama, moderna un efektīva. Ja Tev ir augsta atbildības sajūta, piemīt neatlaidība un mērķtiecība, vēlies jaunus izaicinājumus darba jomā, kā arī gūt personīgo un profesionālo izaugsmi, nelaid garām šo iespēju un kļūsti par mūsējo!

Tavi galvenie pienākumi būs – pildīt pasākumus, lai:
•    nodrošinātu valsts budžeta līdzekļu un Eiropas Savienības fondu finansējuma efektīvu izmantošanu nozarē un ministrijas vadības par administratīvo resursu plānošanas jautājumiem pieņemto politisko lēmumu īstenošanu;
•    uzraudzītu informācijas sistēmu darbības nodrošināšanas jautājumus;
•    vadītu nepieciešamo ārējo un iekšējo normatīvo aktu sagatavošanu, organizējot publiskos iepirkumus;
•    sekmētu ministrijas uzdevumu izpildi, nodrošinot nepārtrauktu ministrijas struktūrvienību administratīvo darbu, uzturētu un koordinētu ministrijas autoparku.

No Tevis sagaidām:
•    atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
•    augstāko izglītību tiesību zinātnēs, ekonomikā, sabiedrības vadībā vai uzņēmējdarbības un biznesa vadībā;
•    vismaz trīs gadu darba pieredzi valsts pārvaldē;
•    vismaz trīs gadu darba pieredzi vadītāja amatā;
•    vismaz trīs gadu darba pieredzi jurisprudencē (normatīvo aktu projektu izstrādē un spēkā esošo normatīvo aktu piemērošanā);
•    zināšanas par finanšu administratīvo resursu un informācijas tehnoloģiju pārvaldības reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu;
•    zināšanas par valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģijas pārvaldības struktūru un to saistošajiem normatīvajiem aktiem;
•    zināšanas par civilprocesu un tā normu piemērošanu;
•    zināšanas personāla vadībā;
•    teicamu latviešu valodas rakstu kultūru un lietišķās sarakstes prasmes;
•    angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;
•    prasmi strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, MS PowerPoint un interneta pārlūkprogrammām.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Mēs piedāvājam:
•    dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu atbalstošā un pozitīvi domājošā kolektīvā;
•    mācību iespējas profesionālai pilnveidei;
•    darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
•    iespēju strādāt birojā vai attālināti un elastīgu darba laiku;
•    bruto atalgojumu sākot no 2 856 eiro (13. mēnešalgu grupa);
•    piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
•    veselības apdrošināšanas polisi;
•    papildatvaļinājuma dienas atbilstoši darba rezultātiem;
•    kolektīva saliedēšanās pasākumus;
•    bezmaksas auto stāvvietu.

Konkursa pretendenta motivētu pieteikumu un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā jānosūta uz e-pasta adresi: personals@zm.gov.lv .

Tālrunis uzziņām 26447697, 26548556

Ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajām atlases kārtām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc sludinājumā norādītā pieteikšanās termiņa beigām.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti ar mērķi nodrošināt šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Zemkopības ministrija reģistrācijas Nr. 90000064161, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981, pasts@zm.gov.lv .

Papildu informāciju par personas datu apstrādi Zemkopības ministrijā var iegūt tīmekļa vietnē https://www.zm.gov.lv/lv/privatuma-politika.

Pretendentiem jāpiesakās līdz